Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. Horeca

Oferta pracy z dnia: 2019/02/07
Oferta ważna do dnia: 2019/03/10
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Gdańsk
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmy:

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu gurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 odziałach, zatrudniając ok. 4.000 pracowników.

Wymagania:

  • Doświadczenie logistyczne  w  zakresie  zarządzania  flotą  i  magazynem-minimum  3  lata
  • Doświadczenie  w  budowaniu  efektywnych  tras  dostaw
  • Wykształcenie  wyższe  –  wykształcenie   kierunkowe   będzie  dodatkowym  atutem
  • Wysokie   umiejętności  analityczne  i  organizacyjne
  • Umiejętność  efektywnego  wdrażania  nowych  systemów   i  rozwiązań  organizacyjnych
  • Umiejętność  zarządzania   zespołem  pracowników
  • Doświadczenie  w  zarządzaniu  logistyką  zgodnie  z  HACCP/ISO 22000 (w  magazynie  oraz  flocie)
  • Znajomość   języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, laptop),
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.

Informacje dodatkowe:Prosimy o dopisek w treści maila: Z-ca Kierownika Działu Logistyki_Horeca_Gdańsk

Kontakt:
Zamenhofa 133
Poznań
http://www.selgros.pl