Kierownik Działu Informacje-Reklamacje

Oferta pracy z dnia: 2019/02/07
Oferta ważna do dnia: 2019/03/10
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Gdańsk
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmy:

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu gurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 odziałach, zatrudniając ok. 4.000 pracowników.

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego – mile widziana znajomość obszaru związanego z reklamacjami i gwarancjami,
  • Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia,
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.

Informacje dodatkowe:Prosimy o dopisek w treści maila: Kier.Dz. I/R_Gdańsk

Kontakt:
Zamenhofa 133
Poznań
http://www.selgros.pl